Dodane przez redaktor - wt., 07/05/2019 - 16:23

unia

 

Zapytanie ofertowe I-4211-2-15-3/2019/UE

na okoliczność prowadzonego sondażu rynku celem udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie usługi „Wykonanie prac adaptacyjnych w pomieszczeniach Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Żabno” 

 

 

Gmina Żabno-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie, ul. Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w ramach prowadzonego sondażu rynku celem udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie usługi „Wykonanie prac adaptacyjnych
w pomieszczeniach Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Żabno”, w roku 2019 zwraca się z zapytaniem o możliwość realizacji niniejszego zlecenia jak również o określenie kosztu jego realizacji.

Projekt pn. „Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Żabno” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany jest w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie, Działania 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałania 9.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne w regionie,  Typ projektu C. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

 

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

I.1. Wykonanie prac adaptacyjnych w pomieszczeniach Domu Ludowego
w Czyżowie (własność gminy Żabno) przeznaczonych na utworzoną w ramach projektu Placówkę Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży z gminy Żabno (4 pomieszczenia do adaptacji - gabinet specjalistów, korytarz, holl, sala klubowa oraz łazienka) o łącznej powierzchni użytkowej 110 m2 oraz zakupienie i zamontowanie balustrad zewnętrznych do istniejącego przed budynkiem podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Zrealizowane prace adaptacyjne pozwolą na bezpieczne użytkowanie przez dzieci/młodzież i ich rodziny, jak również kadrę placówki pomieszczeń podczas zajęć. Wszystkie prace powinny zostać wykonane zgodnie z normami, przepisami BHP, a użyte materiały posiadać powinny stosowne atesty, certyfikaty. Wszystkie pomieszczenia powinny zostać dostosowane do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U.2015.0.1422 z późń. zm.).

Etapy realizacji zadania:

  1. Sanitariat – prace rozbiórkowe (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia
    07 maja 2019 roku),
  2. Sanitariat – prace instalacyjne (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia
    07 maja 2019 roku),
  3. Sanitariat – prace budowlano-wykończeniowe (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku),
  4. Pokój pedagoga – prace rozbiórkowe (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia
    07 maja 2019 roku),
  5. Pokój pedagoga – prace budowlano-wykończeniowe  (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego
    nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku),
  6. Holl – prace rozbiórkowe (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku),
  7. Holl – prace budowlano-wykończeniowe  (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku ),
  8. Korytarz – prace rozbiórkowe  (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia
    07 maja 2019 roku ),
  9. Korytarz – prace budowlano-wykończeniowe  (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku ),
  10. Sala klubowa – prace budowlano-wykończeniowe  (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku),
  11. Balustrady zewnętrzne  (zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku ).

 

I.2. Przewidywany okres realizacji zlecenia:

  1. od dnia podpisania umowy z Wykonawca do dnia 19 czerwca 2019 roku.

 

I.3. Miejsce realizacji zlecenia:

Dom Ludowy  w Czyżowie, adres: 33-250 Otfinów, Czyżów 28.

 

I.4.  KOD CPV:

 

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45440000-3 – Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 – Pokrywanie podłóg i ścian

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA

 

II.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  3. zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający w zakresie powyższego uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi/prace w zakresie analogicznym do określonych w przedmiarze stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku.

II.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączącego go z nim stosunków prawnych.

 

II.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zlecenie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zlecenia. Ze zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi jednoznacznie wynikać w szczególności:

 

    1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
    2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zlecenia,
    3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zlecenia,
    4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawcy polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

 

II.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykonanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

II.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

II.6. Jeżeli zdolność techniczna lub zawodowa lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt II.3. nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczania, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 

 

    1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami,
    2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.

 

II.7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zlecenia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zlecenia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie realizacji zlecenia. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zlecenia, jak Wykonawcy występujący samodzielnie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zlecenie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zlecenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 

 

II.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zlecenia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zlecenia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania
w formularzu ofertowym tej części zlecenia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcy, a także wskazania firmy podwykonawcy.

 

II.9. Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą składają:

 

    1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku.
    2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także odrębne oświadczenie dla każdego z tych podmiotów;
    3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zlecenie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zlecenie;
    4. Jeżeli Wykonawca zamierza część zlecenie zlecić podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie dla tych podwykonawców.
    5. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    6. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi/prace
      w zakresie analogicznym do określonych w przedmiarze stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE  z dnia 07 maja 2019 roku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
    7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w lit. e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

 

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski.

 

Oświadczenie składane przez wykonawcę i inne podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.

 

Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia o których mowa wyżej, składane są
w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

 

Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

 

II.10. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia lub innych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub złożone oświadczenie lub inne dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanych, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

II.11. Wykonawca ma prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty w celu prawidłowego skalkulowania oferty.

 

II.12. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują sobie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123).  Jeżeli Wykonawca lub Zamawiający przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 

 

II.13. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Pytania Wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: Gmina Żabno – Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie, ul. Świętego Jana 3a, 33-240 Żabno lub na adres e-mail: ops@zabno.pl

 

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERTY

 

III.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

A. cena - 80%, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:

 

P = Z : Y x 100

gdzie:

P – liczba punktów,

Z – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Y – cena oferty badanej nieodrzuconej.

 

B. okres udzielenia gwarancji na wykonane prace adaptacyjne – 20 %, gdzie ilość punktów liczona będzie według następujących zasad:

 

    1. okres udzielenia gwarancji od 6 miesięcy do 12 miesięcy – 0 punktów;
    2. okres udzielenia gwarancji od 12 miesięcy do 24 miesięcy – 10 punktów;
    3. okres udzielenia gwarancji powyżej 24 miesięcy – 20 punktów

 

C. Ogólna ocena będzie sumą punktów przyznanych w obu przewidzianych kryteriach oceny ofert

 

III.2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

III.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

 

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

IV.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Gmina Żabno – Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie ul. Świętego Jana 3a, 33-240 Żabno, w terminie do dnia 24 maja 2019r. do godziny 08.00.

 

IV.2. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego tj. Gmina Żabno - Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie ul. Świętego Jana 3a, 33-240 Żabno w dniu 24 maja 2019r. o godzinie 08:15.

 

IV.3. Oferta musi być przygotowana według wzoru, który stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr I-4211-2-15-3/2019/UE z dnia 07 maja 2019 roku. Do oferty winny być dołączone dokumenty i oświadczenia przewidziane w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie przy użyciu trwałego nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.

 

IV.4. Oferta musi być złożona zamawiającemu w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej                             w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność  do terminu otwarcia ofert.  Na kopercie (opakowaniu) należy umieścić następującą treść: Nazwa i adres Wykonawcy, Nazwa i adres Zamawiającego, oferta na wykonanie usługi „Wykonanie prac adaptacyjnych w pomieszczeniach Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Żabno”.

 

IV.5. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo jednoznacznie wskazujące na zakres pełnomocnictwa i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

 

IV.6. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być parafowane                               i opieczętowane przez osoby podpisujące ofertę. Wykonawca może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert, przy czym:

 

  1. w przypadku wycofania oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę swą wycofuje,
  2. w przypadku zmiany oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą zmienia, określając jednocześnie zakres i rodzaj tych zmian, a jeśli oświadczenie o zmianie pociąga za sobą konieczność wymiany czy też przedłożenia nowych dokumentów – Wykonawca winien dokumenty te złożyć. Powyższe oświadczenie i ewentualne dokumenty należy zamieścić w zamkniętej kopercie, oznaczonej jak oferta, przy czym powinna ona mieć dopisek „zmiany”.

 

IV.7. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić do niej zmian po upływie terminu  składania ofert.

 

 

V. TERMIN REALIZACJI UMOWY

 

 

Od dnia podpisania umowy do dnia 19 czerwca 2019 roku.

 

 

VI.      INFORMACJA NA TEMAT ZAKAZU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH LUB KAPITAŁOWYCH

 

VI.1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53.) zgodnie z art. 3 tej ustawy, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.

 

VI.2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

VII.     OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

VII.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:

 

  1. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, na które strony nie miały wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie,
  2. sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, a konkretnie zmniejszenia jej zakresu, w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i nie powoduje konieczności zwiększenia wynagrodzenia

 

VII.2. Zmiany umowy wymagają dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności

VIII.   INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

IX.      INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

 

X.

 

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu zgodnie
z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych

 

  1. PŁATNOŚĆ

 

Płatność dokonywania będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zleceniobiorcą. Za datę płatności Zleceniodawca uważa datę obciążenia rachunku bankowego Zleceniodawcy. Termin płatności wynosi 30 dni od dnia zakończenia realizacji zadania w danym roku i sporządzenia protokołu odbioru usługi. Warunkiem wykonania przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Zleceniobiorcą będzie otrzymanie przez Zleceniodawcę środków finansowych na realizację  projektu  pod nazwą "Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Żabno" - na wyodrębniony rachunek bankowy Zleceniodawcy.

 

XII.     DODATKOWE INFORMACJE

 

XII.1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Joanna Stachura od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00, tel.14 645 65 60, 14 645 64 33.

 

XII.2. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca. Treść oferty musi odpowiadać treści opisującej przedmiot zamówienia.

 

XII.3. Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu

do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).

 

XII.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji z oferentami w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W przypadku wpływu dwóch ofert o identycznej cenie Zamawiający będzie negocjował pisemnie z Wykonawcami.

Wykonawca będzie mógł złożyć tylko jedną ofertę w trakcie negocjacji. 

 

XII.5. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do złożenia zamówienia. Zamawiający, w przypadku złożenia ofert przewyższających kwoty z budżetu projektu, zastrzega sobie prawo negocjacji w wybranym wykonawcą lub wykonawcami. Przesłane oferty traktować będziemy jednocześnie jako deklarację gotowości realizacji  w/w przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi wskazanymi założeniami.

 

Zapytanie ofertowe

Załączniki

Informacja o zmianie

Dokumentacja techniczna